LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN

Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

OPLOSSING

Wij creëerden samen met het digitale team een training waarbij de gebruiker mee wordt genomen in 3 interactieve verhalen. Daarbij hebben de keuzes die de gebruiker maakt invloed op het verloop van het verhaal. Uiteindelijk wordt duidelijk dat het altijd belangrijk is om je uit te spreken als je gedrag signaleert dat ongepast is.

UITVOERING

In een periode van 2 maanden hebben we voor 3 interactieve films het script geschreven, de video’s geschoten en gemonteerd. Daarna hebben we de video’s verwerkt in een e-learning module en vertaald naar 9 talen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy