LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN

Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

OPLOSSING

Wij creëerden samen met het digitale team een training waarbij de gebruiker mee wordt genomen in 3 interactieve verhalen. Daarbij hebben de keuzes die de gebruiker maakt invloed op het verloop van het verhaal. Uiteindelijk wordt duidelijk dat het altijd belangrijk is om je uit te spreken als je gedrag signaleert dat ongepast is.

UITVOERING

In een periode van 2 maanden hebben we voor 3 interactieve films het script geschreven, de video’s geschoten en gemonteerd. Daarna hebben we de video’s verwerkt in een e-learning module en vertaald naar 9 talen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

vrouw houdt krat vast

de FNV

Haal de FNV erbij

strategie & concept

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy