LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN

Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

OPLOSSING

Wij creëerden samen met het digitale team een training waarbij de gebruiker mee wordt genomen in 3 interactieve verhalen. Daarbij hebben de keuzes die de gebruiker maakt invloed op het verloop van het verhaal. Uiteindelijk wordt duidelijk dat het altijd belangrijk is om je uit te spreken als je gedrag signaleert dat ongepast is.

UITVOERING

In een periode van 2 maanden hebben we voor 3 interactieve films het script geschreven, de video’s geschoten en gemonteerd. Daarna hebben we de video’s verwerkt in een e-learning module en vertaald naar 9 talen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

vrouw houdt krat vast

de FNV

Haal de FNV erbij

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy