LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN

Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

OPLOSSING

Wij creëerden samen met het digitale team een training waarbij de gebruiker mee wordt genomen in 3 interactieve verhalen. Daarbij hebben de keuzes die de gebruiker maakt invloed op het verloop van het verhaal. Uiteindelijk wordt duidelijk dat het altijd belangrijk is om je uit te spreken als je gedrag signaleert dat ongepast is.

UITVOERING

In een periode van 2 maanden hebben we voor 3 interactieve films het script geschreven, de video’s geschoten en gemonteerd. Daarna hebben we de video’s verwerkt in een e-learning module en vertaald naar 9 talen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

Algemeen

E-learning

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy