LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN

Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

OPLOSSING

Wij creëerden samen met het digitale team een training waarbij de gebruiker mee wordt genomen in 3 interactieve verhalen. Daarbij hebben de keuzes die de gebruiker maakt invloed op het verloop van het verhaal. Uiteindelijk wordt duidelijk dat het altijd belangrijk is om je uit te spreken als je gedrag signaleert dat ongepast is.

UITVOERING

In een periode van 2 maanden hebben we voor 3 interactieve films het script geschreven, de video’s geschoten en gemonteerd. Daarna hebben we de video’s verwerkt in een e-learning module en vertaald naar 9 talen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Attens

Campagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Algemeen

Escape room

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy