HOE ZORG JE VOOR
VERBAND BIJ
SAMENWERKING
IN DE ZORG?

GRZPLUS is het nieuwe label van Zorgcirkel en Omring. De Zorgcirkel en Omring starten een intensieve samenwerking op het gebied van geriatrische zorg. De vraag aan SowiesoHelder: ontwikkel een identiteit en creëer daarmee een op zichzelf staand merk.

OPLOSSING

Na een visuele conceptronde ontwikkelden en ontwierpen we een nieuwe huisstijl. Speciaal voor het label GRZPLUS. Ook zorgden we voor de benodigde interne en externe middelen.

UITVOERING

Naast de volledige huisstijl en huisstijlgids maakten we diverse communicatiemiddelen zoals de website, divers drukwerk (folders, briefpapier, enveloppen e.d.), templates voor een nieuwsbrief en voor PowerPoint. Verder organiseerden we een intern event waarmee het nieuwe label wordt gelanceerd.

GRZ Plus Street display
Card
Folder

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

hoofddorp sfeerfoto gaze

Vattenfall

Vattenfall Kom thuis om op te laden

film & content

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy