HOE ZORG JE VOOR
VERBAND BIJ
SAMENWERKING
IN DE ZORG?

GRZPLUS is het nieuwe label van Zorgcirkel en Omring. De Zorgcirkel en Omring starten een intensieve samenwerking op het gebied van geriatrische zorg. De vraag aan SowiesoHelder: ontwikkel een identiteit en creëer daarmee een op zichzelf staand merk.

OPLOSSING

Na een visuele conceptronde ontwikkelden en ontwierpen we een nieuwe huisstijl. Speciaal voor het label GRZPLUS. Ook zorgden we voor de benodigde interne en externe middelen.

UITVOERING

Naast de volledige huisstijl en huisstijlgids maakten we diverse communicatiemiddelen zoals de website, divers drukwerk (folders, briefpapier, enveloppen e.d.), templates voor een nieuwsbrief en voor PowerPoint. Verder organiseerden we een intern event waarmee het nieuwe label wordt gelanceerd.

GRZ Plus Street display
Card
Folder

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

DeRegt Cables

Marcom strategie

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

Fokker Services Group

We Keep
Your Aircraft Flying

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy