BETALEN?
TIKKIE TERUG!

Hoe ING het Betaalverzoek speelt via voetballend Nederland. Wie denkt aan een betaalverzoek, denkt al snel aan Tikkie. Maar het kan makkelijker, zeker voor ING-klanten, die het betaalverzoek al standaard in hun eigen ING-app hebben. Bovendien hebben ze hun geld dan sneller terug.

Rondje gehaald? ING betaalt

OPLOSSING

Met een gerichte activatiecampagne stimuleerde ING het gebruik van het Betaalverzoek. Tijdens de ‘3e helft’ rond de voetbalvelden. Wij zetten de campagne op, bedachten het thema en het actiemechanisme en voorzagen alle aangesloten clubs van het nodige strooimateriaal.

UITVOERING

Gedurende een weekend was het feest. Wie een rondje haalde in de kantine en zijn Betaalverzoek deelde met ING, had de kans om het rondje terugbetaald te krijgen: Rondje gehaald? ING betaalt!

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

KLM vliegtuig in de lucht

KLM

4D 360° Flight experience

events & exhibition

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy