400.000 handen
in de
schone lucht.

Een nieuwe manier van verhalen delen voor Vattenfall. Hoe vertel je complexe verhalen op een aantrekkelijke manier. Aan een zo breed mogelijk publiek? Voor Nuon, een technisch gedreven organisatie, een belangrijke vraag. Want als klanten begrijpen wat je doet, verhoogt dat de betrokkenheid.

OPLOSSING

Wij stelden voor om te gaan scrolly-tellen. Een leuke, eigentijdse en interactieve manier van het delen van verhalen, waarbij klanten zelf kunnen bepalen hoe en in welk tempo ze een case (al scrollende) lezen en bekijken. Het is geschikt voor zowel desktop als mobiel.

UITVOERING

Een digitaal platform waar een onderwerp in slides ondersteund door video, animaties en geluid wordt uitgelegd aan de doelgroep. Beschikbaar vanaf ieder device.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

hoofddorp sfeerfoto gaze

Vattenfall

Vattenfall Kom thuis om op te laden

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Cobraspen

Vastgoed ontwikkelaar

film & content

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy