400.000 handen
in de
schone lucht.

Een nieuwe manier van verhalen delen voor Vattenfall. Hoe vertel je complexe verhalen op een aantrekkelijke manier. Aan een zo breed mogelijk publiek? Voor Nuon, een technisch gedreven organisatie, een belangrijke vraag. Want als klanten begrijpen wat je doet, verhoogt dat de betrokkenheid.

OPLOSSING

Wij stelden voor om te gaan scrolly-tellen. Een leuke, eigentijdse en interactieve manier van het delen van verhalen, waarbij klanten zelf kunnen bepalen hoe en in welk tempo ze een case (al scrollende) lezen en bekijken. Het is geschikt voor zowel desktop als mobiel.

UITVOERING

Een digitaal platform waar een onderwerp in slides ondersteund door video, animaties en geluid wordt uitgelegd aan de doelgroep. Beschikbaar vanaf ieder device.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

vrouw houdt krat vast

de FNV

Haal de FNV erbij

strategie & concept

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Herenbos

Responsive vacature platform

digital & inbound

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

Henkel Beauty Care

POS materialen voor Henkel

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy