Haast met je nieuwste campagne? Meer leads nodig? Een betere naamsbekendheid of een opvallende actie voor je product of dienst? Met DE MERKVERSNELLER®, zo heet onze co-creatiesessie officieel, bereik je snel resultaat! Onder leiding van ons creatief-strategisch team werk je doelgericht naar een unieke oplossing voor je communicatievraagstuk. En binnen twee weken na de sessie kan de uitvoering en productie van de middelen al starten!
DE MERKVERSNELLER® is een co-creatie tool waarmee je de realisatie voor je campagne, actie, of nieuwe merkverhaal aanzienlijk kunt verkorten. In 4 stappen van briefing tot eindresultaat waarna de middelen geproduceerd kunnen worden. De grootste winst zit ‘m in de gezamenlijke aanpak; daarmee filter je veel onnodig ge-heen-en-weer tussen bureau en opdrachtgever uit het proces. Als concept-/campagnespecialist weten we uit ervaring wat je nodig hebt om doelgericht resultaat te bereiken. Meer awareness, meer traffic en leads, meer conversie,… precies wat je op dat moment wilt bereiken met een effectieve campagne.
Dat DE MERKVERSNELLER® werkt laat de praktijk zien. We durven met een gerust hart te zeggen dat de formule al voor veel opdrachtgevers uitstekend heeft gewerkt. Afgelopen jaren hebben we er klanten als Syntrus (Achmea), PGGM & CO, Danone Early Life Nutrition, Bouwinvest, Vattenfall, Powerpeers, Feenstra, Hines en de FNV mee kunnen helpen en dat heeft tal van mooie concepten/campagnes en samenwerkingen opgeleverd.
Ik ben zeer tevreden over onze goede relatie met SowiesoHelder. Ze doen altijd een stapje extra voor mij als klant en schakelen snel. Ze weten wat er binnen ons bedrijf en onze branche speelt én zijn onze extra paar ogen met frisse blik van ‘buitenaf’. Een waardevolle combinatie voor co-creatie en als klankbord. De Merkversneller is een prettige en inspirerende methode om in zeer korte tijd concepten en middelen te creëren, met een goede balans tussen creativiteit en functionaliteit/ pragmatisme. Van harte aan te bevelen!
Voor een langdurige campagne van de FNV Agrarisch Groen zochten we een creatief bureau, dat ons kon helpen met een strategie en creatief concept. De Merkversneller was de perfecte co-creatiesessie om deze met SowiesoHelder en FNV-stakeholders te bepalen. Ons team was blij verrast met de hoeveelheid creatieve voorstellen, die het bureau op basis van onze briefing al had uitgewerkt. Met onze aanvullingen was de campagnerichting snel bepaald.
Strategisch onderbouwd, fundering voor alles wat we de komende jaren gaan doen, inzicht in alles wat er op communicatievlak zal gaan spelen richting alle betrokken stakeholders. Het is een project met een enorme omvang, veel stakeholders, veel fasen, veel communicatievraagstukken ineen en veel kanalen om op/in te communiceren. De merkversnellersessie heeft handen en voeten gegeven aan wat ons te doen staat en een concreet uitgangspunt geformuleerd voor een solide communicatieroute.
Heb je interesse, plan een afspraak met Joost via onderstaande module of stuur een mailtje.