AL 25 JAAR
GEZOND!

Hoe voeding en supplementen helpen bij je gezondheid. De 25e editie van het Folia Orthica Symposium is een jubileum! Het is een bijeenkomst waar gezondheidsprofessionals uit verschillende specialismen en met verschillende achtergronden bij elkaar komen. Deze editie vormde de springplank voor de komende jaren, waarmee de Stichting Educatie Atrium Innovations (SEAI) nieuwe stappen in haar dienstverlening zet.

OPLOSSING

We bedachten een symposium dat zich onderscheidde van de voorgaande jaren. Daarbij boden we inspiratie over mogelijkheden en de ontwikkelingen op het gebied van voeding, leefstijl, suppletie en het microbioom. Ook positioneerden we de SEAI als een (nieuw) merk.

UITVOERING

We hebben een dynamisch, interactief event opgezet. Bezoekers doorliepen in kleine groepen een gevarieerd en uniek programma in carrouselvorm, op unieke plekken in het theater. Zo waren de presentaties niet alleen voorbehouden aan het hoofdpodium. Naast sprekers uit de branche sloot Andre Kuipers het symposium op indrukwekkende wijze af met zijn presentatie ‘Medische aspecten in de Ruimtevaart’.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

eurofins

Clinical Diagnostics platform

digital & inbound

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

Folio Orthica

Symposium

events & exhibition

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy