DE ZORGCIRKEL:
KWALIFESTIVAL

Hoe zit de ouderenzorg van de toekomst eruit? Ruim 200 zorgmedewerkers van Omring, Zorgbalans en De Zorgcirkel lieten zich hierover inspireren en informeren tijdens het Kwalifestival. Een inspirerend event met sprekers, video, workshops en een open structuur waarin het goed netwerken was. Wij verzorgden het programma, de aankleding, de bumpers en de techniek.

OPLOSSING

Alles valt en staat met de locatie. De door ons voorgestelde HAL25 in Alkmaar droeg in een belangrijke mate bij aan de sfeer en beleving. De opzet van het programma bestond uit een welkom met lunch, drie sessies van drie kwartier waarin de workshops of diverse kraampjes bezocht konden worden. Daarnaast waren er plenaire sprekers. De workshops werden i.v.m. het geluid, gehouden in speciaal neergezette domes.

vrouw houdt robot kat vast

RESULTAAT

In plaats van het droog volgen van enkele workshops in een zaaltje, hebben we de bezoekers meegenomen in een losse, vrolijke en ontspannen omgeving die als zeer laagdrempelig is ervaren. En waarin het uitwisselen van kennis en ideeën voorop stond.

Meer weten?
neem contact met
ons op

SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

Eibir

Elk project een nieuwe site

digital & inbound

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Vattenfall Live

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

lijntekening robot

De Zorgcirkel

Kwalifestival

events & exhibition

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy