MOOIE MOVE

NAAR EEN FITTE
 TOEKOMST

Bereik (de ouders van) jongeren van 12 t/m 14 jaar, zodat ze een ING Jongerenrekening openen. Hiermee geef je als ouder je kind alle tools om snel en soepel financieel zelfstandig te worden. Een mooie start van een nieuw schooljaar.

ING Mooie Move

OPLOSSING

Een campagne met als thema ‘een mooie move!’. Want een eigen rekening is een stap naar een financieel fitte toekomst. En jongeren die in een vroeg stadium met geld leren omgaan, hebben later minder financiële problemen. Daarmee is het openen van een jongerenrekening ook voor ouders een mooie move.

UITVOERING

De campagne wordt uitgerold via owned media; narrow casts streetview, online homepage, diverse subpagina’s, e-mailing, POS.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Eric
Annemarie
Jim
SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

LabV

DE LANGSTE URL

Van der pekstraat

STRAAT CAMPAGNE

ing

MOOIE MOVE

Vattenfall

SCROLLYTELLING

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

algemeen

E-LEARNING

Danone

QFS

Vattenfall Live

wij zijn

VATTENFALL LIVE

Nutricia

OPTRI BOTTLE

AkzoNobel

GMM

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

SEMINAR DUURZAAMHEID

medewerkers landal op het strand

Landal

Op het strand

nuon

Vattenfall krant

Yakult Europe

3D verpakkingen

DE ZORGCIRKEL

MAGAZINE