MOOIE MOVE

NAAR EEN FITTE
 TOEKOMST

Bereik (de ouders van) jongeren van 12 t/m 14 jaar, zodat ze een ING Jongerenrekening openen. Hiermee geef je als ouder je kind alle tools om snel en soepel financieel zelfstandig te worden. Een mooie start van een nieuw schooljaar.

ING Mooie Move

OPLOSSING

Een campagne met als thema ‘een mooie move!’. Want een eigen rekening is een stap naar een financieel fitte toekomst. En jongeren die in een vroeg stadium met geld leren omgaan, hebben later minder financiële problemen. Daarmee is het openen van een jongerenrekening ook voor ouders een mooie move.

UITVOERING

De campagne wordt uitgerold via owned media; narrow casts streetview, online homepage, diverse subpagina’s, e-mailing, POS.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Eric
Annemarie
Jim
SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

DE ZORGCIRKEL

Branding

attens

Campagne

ing

De 3e Helft

Vattenfall

Scrollytelling

algemeen

Escape Room

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress Multisite

nuon

Digitale Wereld

Nutricia

Optri Bottle

Danone

QFS

AkzoNobel

GMM

TU Delft

Op de koffie met India

FOLIO ORTHICA

Symposium

nuon

Vattenfall krant

tomtom

black friday

DE ZORGCIRKEL

Magazine