HOW TO
WIN IBM

In barre COVID-tijden is het lastig om een publiek voor je te winnen. Zeker als het om een pitchpresentatie gaat. Real estate investor and developer Hines wil graag het nieuwe hoofdkantoor van IBM ontwikkelen. Uitdaging: de betrokkenen zitten op verschillende locaties (New York, Londen, Amsterdam). Hoe overwin je de afstand en win je de pitch?

OPLOSSING

Wij lanceerden een drietrapsraket! Voor het webinar stuurden we IBM’ers een koffer met daarin o.a. een VR-bril, een 3D-geprint model van het nieuwe gebouw en een fraai vormgegeven beschrijving van het project. Vervolgens presenteerden we vanaf de verschillende locaties een spectaculair virtual event. Geïntegreerd, streaming en interactief. Met op iedere locatie een volledige studio en technische crew. En al tijdens de virtuele presentatie verzorgden wij fase 3: een uitgebreide en strak gedesignde interactieve pdf vol videocontent en virtual reality.

RESULTAAT

Niet alleen een webinar die staat als een huis; Hines is door naar de finaleronde van de pitch. Bovendien ontvingen we lovende reacties als ‘Jullie zijn super’, ‘We would have been nowhere without you’ en ‘I am very impressed’. Complimenten die we met blozende trots ontvangen.

Meer weten?
neem contact met
ons op

Jim
Wenda
Joost
SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

ing

De 3e Helft

Van der pekstraat

Straat Campagne

DE ZORGCIRKEL

Branding

algemeen

Escape Room

Vattenfall

Scrollytelling

HERENBOS

WordPress Website

Danone

QFS

ing

Schenken

nuon

Digitale Wereld

lijntekening robot

DE ZORGCIRKEL

Kwalifestival

Nuon/Feenstra

Duinrell Energierijk

AkzoNobel

GMM

Yakult Europe

3D verpakkingen

tomtom

Art Of Navigation

tomtom

black friday