ALLEMAAL
DIGITAAL!

Zo maakt Nuon de digitale transitie voor klanten. Digitale mogelijkheden maken het steeds makkelijker voor klanten om zaken zelf, online te regelen. Daarmee nemen ook hun verwachtingen toe. Hoe staan we er nu voor in de digitale transitie? Hoe spelen we daar als Nuon op in? En wat betekent dit voor de manier waarop wij zaken doen met onze klanten?

OPLOSSING

We maakten een film vanuit het perspectief van de klant. Deze klant neemt ons mee in de wereld van nu. Hieruit leert de Nuon medewerker dat als hij de zaken juist aanpakt, de consument zijn diensten omarmt.

UITVOERING

Een authentieke manier van storytelling met sprekende voorbeelden, onder de titel: ‘Simple with a human touch’. De film werd online gedeeld en tijdens diverse presentaties getoond.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Attens

Campagne

strategie & concept

LabV

De langste URL

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

Meerlanden - De dag van de moestuin

Meerlanden

De dag van de moestuin

film & content

Danone

Quality & Food Standards animatie

film & content

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

man staat op auto in bos

ING

ING REF: DUURZAAM CONCEPT VOOR PROVADA

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy