BETALEN?
TIKKIE TERUG!

Hoe ING het Betaalverzoek speelt via voetballend Nederland. Wie denkt aan een betaalverzoek, denkt al snel aan Tikkie. Maar het kan makkelijker, zeker voor ING-klanten, die het betaalverzoek al standaard in hun eigen ING-app hebben. Bovendien hebben ze hun geld dan sneller terug.

Rondje gehaald? ING betaalt

OPLOSSING

Met een gerichte activatiecampagne stimuleerde ING het gebruik van het Betaalverzoek. Tijdens de ‘3e helft’ rond de voetbalvelden. Wij zetten de campagne op, bedachten het thema en het actiemechanisme en voorzagen alle aangesloten clubs van het nodige strooimateriaal.

UITVOERING

Gedurende een weekend was het feest. Wie een rondje haalde in de kantine en zijn Betaalverzoek deelde met ING, had de kans om het rondje terugbetaald te krijgen: Rondje gehaald? ING betaalt!

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

nuon

Digitale Wereld

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

3december presentator podium

Mimetas

3D-cember 2021

events & exhibition

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy