Events Lissabon en Manifestival

Uitdaging

Uitdaging

Danone heeft een nieuwe strategie voor inkoop. Strategic Resource Cycling. Voor Danone een van de vele stappen om binnen afzienbare tijd volledig klimaat neutraal te opereren. Maar hoe activeren we dit nieuwe manifest in de businessunit Purchase (250 medewerkers wereldwijd)?

Oplossing

Oplossing

Roep alle 250 medewerkers bij elkaar voor een 3-daags event in Lissabon. Thema: Let’s set the stage. In diverse sessies, presentaties en workshop wordt het principe van Strategic Resource Cycling geactiveerd. Daarnaast hebben we met het Danone Manifestival (1-daags event) alle 1.000 medewerkers van Danone in Nederland bij elkaar gebracht en de nieuwe koers van hun bedrijf gedeeld

Inzet

Middelen

Ontwikkeling visuele identiteit voor beide events. Event executie: eindregie event, hotel selectie, aankleding, presentaties, 20(thema) video’s, gastsprekers, feestavond op unieke locatie, etc.
Festival Executie: eindregie event, locatie selectie, programma ontwikkeling, videoregistratie, entertainment, etc.