GROOT NIEUWS
STAAT IN
EEN KRANT

Speciale editie voor de naamsverandering van Nuon in Vattenfall. Nuon verandert van naam en wordt Vattenfall. Om alle medewerkers van Nuon op de hoogte te houden en enthousiast te maken voor deze naamsverandering maken we een unieke krant. Met allerlei informatie en leuke wetenswaardigheden over de naamsverandering.

OPLOSSING

Met een klein flexibel kernteam zijn we aan de slag gegaan. Een projectmanager, vormgever en journalist hebben de krant van kop tot staart ingevuld en vormgegeven. En dat in maar…

UITVOERING

4 weken (!) tijd. Daarin hebben we alles van A t/m Z geregeld. Oplage van de krant was 5.000 exemplaren, die keurig klaar lagen op de gewenste dag zodat alle medewerkers van Nuon/Vattenfall volledig geïnformeerd waren voordat het nieuws naar buiten werd gebracht.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

Gerichte activatiecampagne

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Duurzame woonwijk

DAK & Tulp Group

Groene Hart Hypotheken

digital & inbound

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

AkzoNobel

General Marketing Meeting

events & exhibition

ingang event

Bosch

Building Technologies

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

de FNV

FNV Agrarisch
Groen campagne

art & copy

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

tomtom

'Black Friday' campagne

art & copy