• 360˚ Campagne
  • ATL
  • Navigatiekunst

IT’S
PURE
ART

Wist je dat er nog elke dag 5000 Tomtoms verkocht worden? Terecht. Want de vele mogelijkheden die dit slimme navigatieapparaatje biedt zijn ongekend. En met een nieuw premium device in de GO-range, wordt het alleen maar beter en mooier. Sterker nog: het is een ware kunst. Aan ons de vraag om deze hagelnieuwe Tomtom GO Premium te introduceren bij een groot, Europees publiek.

Image case

OPLOSSING

Na een uitgebreide merkversneller® lagen er drie werkbare concepten op tafel. Daarvan werd The Art of Navigation direct omarmd door de hele organisatie. Het idee: door de navigatieopties, slimme aanwijzingen (find my car) en en vernuftige toepassingen (zoals IFTTT) te visualiseren als street-art vertellen we dat navigatie je perceptie van de wereld om je heen kantelt. Je leven wordt een stuk makkelijker.

UITVOERING

Voor een uitgebreide middelenmix ontwikkelden we diverse uitingen. Basis hierbij waren een aantal keyvisuals: gefotografeerde straatbeelden met een artistieke inslag, die we verrijkten met graffiti, muurschilderingen en street art. Daarnaast ontwikkelden we instructievideo’s met eigen medewerkers en een animatie, waarin het lijnenspel uit de fotografie door een abstracte wereld glijdt. Reactie van de klant: ‘Strong & compelling communication concept’, ‘Beautiful visuals, delivering the right message’ en ‘Quick turnaround and delivery of requested assets’. #apetrots

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Annemarie
Jeroen
Serge
SuikerSilo
SuikerSilo

Meer Werk

ing

DE 3e Helft

Van der pekstraat

STRAAT CAMPAGNE

go2UBL

UBBELEN

Vattenfall

SCROLLYTELLING

algemeen

ESCAPE ROOM

algemeen

HERENBOS

nuon

DIGITALE WERELD

Danone

QFS

Nutricia

OPTRI BOTTLE

AkzoNobel

GMM

FOLIO ORTHICA

SYMPOSIUM

Landal

CLUB UP

tomtom

ART OF NAVIGATION

tomtom

black friday

DE ZORGCIRKEL

MAGAZINE