DE BESTE
BABYVOEDING MAAK
JE MET AANDACHT

Een animatie voor Danone Quality & Food Standards. Het maken van babyvoeding is geen kinnesinne. Er moet veel strenger gelet worden op de voedselveiligheid dan bij volwassenen. Danone voert daarom een streng beleid op basis van een aantal standaarden. Deze hebben een enorme impact op de organisatie, leveranciers en fabrieksmedewerkers. Aan ons de vraag om dit helder en duidelijk uit te leggen aan alle betrokkenen.

OPLOSSING

Wij produceerden een speelse animatie die fris en vlot aanvoelt en voor alle doelgroepen aantrekkelijk is. Geen droge opsomming van technische feiten, maar een verhaal waarin de kijker wordt meegenomen, met alle overwegingen die meespelen in het (uiterst complexe) proces.

UITVOERING

De video is onderdeel van een verplicht informatiepakket voor iedereen die bij het productieproces betrokken is. Daarnaast wordt de video vertoond tijdens presentaties bij leveranciers van ingrediënten die aan de hoge standaarden van Danone moeten voldoen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

Attens

Campagne

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Vattenfall

Scrollytelling

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

nuon

Digitale Wereld

film & content

Nutricia

OpTri bottle

film & content

KLM duurzaam grafisch

KLM / SCHIPHOL

Seminar duurzaamheid

events & exhibition

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

nuon

Vattenfall krant

art & copy