400.000 handen
in de
schone lucht.

Een nieuwe manier van verhalen delen voor Vattenfall. Hoe vertel je complexe verhalen op een aantrekkelijke manier. Aan een zo breed mogelijk publiek? Voor Nuon, een technisch gedreven organisatie, een belangrijke vraag. Want als klanten begrijpen wat je doet, verhoogt dat de betrokkenheid.

OPLOSSING

Wij stelden voor om te gaan scrolly-tellen. Een leuke, eigentijdse en interactieve manier van het delen van verhalen, waarbij klanten zelf kunnen bepalen hoe en in welk tempo ze een case (al scrollende) lezen en bekijken. Het is geschikt voor zowel desktop als mobiel.

UITVOERING

Een digitaal platform waar een onderwerp in slides ondersteund door video, animaties en geluid wordt uitgelegd aan de doelgroep. Beschikbaar vanaf ieder device.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

ING

'Mooie Move' campagne

strategie & concept

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

De Zorgcirkel

Branding

strategie & concept

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Algemeen

Escape room

digital & inbound

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

Presenter doing interview and camera focusing

Vattenfall

‘Wij zijn Vattenfall’ Live show

film & content

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

ING

Happy Hybrid Mode

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

tomtom

‘The art of Navigation’ campagne

art & copy

3d modellen van alle 3 de verpakkingen

Yakult

NIEUWE CREATIEVE DESIGNS

art & copy

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy