LEREN MOET LEUK ZIJN, OOK VOOR VOLWASSENEN

Een interactieve full video e-learning. Hoe krijg je collega’s zo ver dat ze ongepaste zaken melden? Waar ligt de grens? En hoe ga je ermee om? De klant vroeg ons een originele manier om zaken als racisme, onvoorzichtig omgaan met klantgegevens of diefstal aan de kaak te stellen.

OPLOSSING

Wij creëerden samen met het digitale team een training waarbij de gebruiker mee wordt genomen in 3 interactieve verhalen. Daarbij hebben de keuzes die de gebruiker maakt invloed op het verloop van het verhaal. Uiteindelijk wordt duidelijk dat het altijd belangrijk is om je uit te spreken als je gedrag signaleert dat ongepast is.

UITVOERING

In een periode van 2 maanden hebben we voor 3 interactieve films het script geschreven, de video’s geschoten en gemonteerd. Daarna hebben we de video’s verwerkt in een e-learning module en vertaald naar 9 talen.

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

meisje tussen de gordijnen

Kwantum

OFFLINE EN ONLINE CONTENT

strategie & concept

Van der pekstraat

Straat campagne

strategie & concept

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

adviseur aan het werk

DAK

Binco visuele identiteit
en website

digital & inbound

Nutricia

OpTri bottle

film & content

man doet bloeddruk meter om

OMRON Healthcare Europe B.V.

Retail content campagne

film & content

ING

Inspirerende documentaire

film & content

TU Delft

Virtueel op de koffie met India

events & exhibition

NO&B

Virtueel opera forward festival

events & exhibition

Nuon/Feenstra

Duinrell familiedag

events & exhibition

De Zorgcirkel

Personeelsmagazine

art & copy

ING

Stap voor stap meekijken

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy