BETALEN?
TIKKIE TERUG!

Hoe ING het Betaalverzoek speelt via voetballend Nederland. Wie denkt aan een betaalverzoek, denkt al snel aan Tikkie. Maar het kan makkelijker, zeker voor ING-klanten, die het betaalverzoek al standaard in hun eigen ING-app hebben. Bovendien hebben ze hun geld dan sneller terug.

Rondje gehaald? ING betaalt

OPLOSSING

Met een gerichte activatiecampagne stimuleerde ING het gebruik van het Betaalverzoek. Tijdens de ‘3e helft’ rond de voetbalvelden. Wij zetten de campagne op, bedachten het thema en het actiemechanisme en voorzagen alle aangesloten clubs van het nodige strooimateriaal.

UITVOERING

Gedurende een weekend was het feest. Wie een rondje haalde in de kantine en zijn Betaalverzoek deelde met ING, had de kans om het rondje terugbetaald te krijgen: Rondje gehaald? ING betaalt!

MEER WETEN?
NEEM CONTACT MET
ONS OP

Meer Werk

go2UBL

Ubbelen

strategie & concept

Attens

Campagne

strategie & concept

Powerpeers campaign

Powerpeers

Powervolle activatiecampagne

strategie & concept

Vitablend table food

Vitablend

Een opfrisser in strategie & vorm

digital & inbound

Algemeen

E-learning

digital & inbound

zwemmer vlinderslag

SRO

WordPress multisite

digital & inbound

Meerlanden

Yearround communicatie: Meerlanden Journaal

film & content

yakult-featured

Yakult

85 jaar TV-commercial

film & content

Boer in weiland

Vattenfall

Introductiecampagne

film & content

CAD & Company

Van een offline naar online event

events & exhibition

Landal GreenParks

Januari bijeenkomst Club Up

events & exhibition

woman virtual presentation

Hines

Pitch perfect online

events & exhibition

CoorpID (ING Bank)

CoorpID: on- en offline middelen

art & copy

Yakult Europe

3D verpakkingen

art & copy

The May 50k

Stichting MS Research
Activatiecampagne

art & copy